Veel gestelde vragen
Wanneer kan ik mijn webshop bestelling afhalen in de winkel?
Je krijgt een bevestiging via mail zodra je webshop bestelling (deels of compleet) voor je klaar ligt. Bij voorradige producten zal dit doorgaans binnen enkele uren zijn, op drukke dagen kan dit iets langer duren. Wij streven voor voorradige producten steeds naar een termijn van max. 1 werkdag na je bestelling.
Wat is een werkdag: Hiermee worden de dagen van maandag tot en met vrijdag bedoeld (oftewel alle dagen van de week behalve het weekend), met uitzondering van algemeen erkende feestdagen.
Wat is een werkdag: Hiermee worden de dagen van maandag tot en met vrijdag bedoeld (oftewel alle dagen van de week behalve het weekend), met uitzondering van algemeen erkende feestdagen.
Zijn er verzendkosten?
Wij verzenden GRATIS vanaf € 250,- incl. btw.
Onder de € 250,- incl. btw rekenen we € 10,50 incl. aan om je goederen te verzenden.
Onder de € 250,- incl. btw rekenen we € 10,50 incl. aan om je goederen te verzenden.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd als de bestelling bestaat uit artikelen met een verschillende levertijd?
Plaats je een bestelling voor artikelen met verschillende levertijden, dan streven we ernaar je bestelling in één keer te leveren. Afhankelijk van de levertijd van de niet voorradige artikelen kan er deellevering plaatsvinden om direct levering van de wel voorradige producten mogelijk te maken.
Kan ik webshop aankopen terugsturen /retourneren?
Je kan je internetaankoop tot 14 dagen na ontvangst en zonder opgave van reden annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Voor 'niet postpakket'-producten kan je beroep doen op de transportdiensten van Van Wiemeersch. De transportkost is hierbij maximaal gelijk aan de betaalde verzendkost bij de bestelling.
Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, moet het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Van Wiemeersch geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via dit formulier.
Na aanmelding van en goede ontvangst van je retour zullen we het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen overschrijven.
14 dagen na je aankoop (levering of afhaling) worden goederen niet meer teruggenomen.
Let op,
Volgende producten kunnen niet worden teruggenomen.
Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Voor 'niet postpakket'-producten kan je beroep doen op de transportdiensten van Van Wiemeersch. De transportkost is hierbij maximaal gelijk aan de betaalde verzendkost bij de bestelling.
Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, moet het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Van Wiemeersch geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via dit formulier.
Na aanmelding van en goede ontvangst van je retour zullen we het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen overschrijven.
14 dagen na je aankoop (levering of afhaling) worden goederen niet meer teruggenomen.
Let op,
Volgende producten kunnen niet worden teruggenomen.
- Verbruiksgoederen die geopend zijn (bijv. brandstof, verf, toiletpapier, werkhandschoenen, …).
- Artikelen die gebruikt of verwerkt zijn.
- Vervallen artikelen.
- Maatwerk.
- Hygiënisch gevoelige producten (onderbroeken, kousen, mondmaskers, …).
- Specifiek bestelde artikelen buiten ons standaard assortiment.
- Bevestigingsmaterialen per stuk.
- Cadeaubonnen.
Kan ik een webshop bestelling ook retourneren via de winkel?
Het retourneren van een webshop bestelling in de winkel is ook mogelijk, zo moet je ook geen verzendkosten voor het retourneren betalen.
Meld je aan de inkombalie aan met het product dat je wenst te retourneren.
Meld je aan de inkombalie aan met het product dat je wenst te retourneren.
Wat zijn bebat & recupel bijdrages?
De Bebat bijdrage is verplicht te betalen op elk toestel dat verkocht wordt met batterijen of op losse batterijen. Deze bijdrage wordt integraal gebruikt voor de ophaling en recyclage van batterijen.
De Recupel-bijdrage is het bedrag dat wordt toegevoegd aan de prijs van een nieuw elektrisch en elektronisch apparaat. Met de inkomsten coördineert en organiseert Recupel de inzameling, sortering, verwerking en recyclage van afgedankte elektro-toestellen in België.
De Recupel-bijdrage is het bedrag dat wordt toegevoegd aan de prijs van een nieuw elektrisch en elektronisch apparaat. Met de inkomsten coördineert en organiseert Recupel de inzameling, sortering, verwerking en recyclage van afgedankte elektro-toestellen in België.
Ik heb een defect product. Wat doe ik het best?
Je kan je defecte product ter reparatie aanbieden in onze hersteldienst of je kan het opsturen.
De contactgegevens kan je hier vinden.
Herstelfiche
De contactgegevens kan je hier vinden.
Herstelfiche
Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
je kan de algemene voorwaarden hier vinden.
Kan ik (zakelijke) korting krijgen wanneer ik meer producten wil aankopen?
Neem hier contact met ons op.
Hoe meld ik me aan voor een nieuwsbrief?
Onderaan onze website kan je je inschrijven voor onze maandelijkse nieuwsbrief. Voer je e-mail adres in en klik op ‘INSCHRIJVEN’.
Hoe kan ik een klacht indienen?
Je kunt ons een e-mail sturen naar niettevreden@vanwiemeersch.be als je klachten of suggesties hebt over onze producten of onze dienstverlening.
Kan ik als bestaande professionele klant dezelfde voorwaarden als in de winkel krijgen?
Neem via het invulformulier contact met ons op. Wij zorgen dat je ook on-line je bestellingen, aankoophistoriek en offertes kan opvolgen.
Wat bedoelen jullie met een werkdag?
Hiermee worden de dagen van maandag tot en met vrijdag bedoeld (oftewel alle dagen van de week behalve het weekend), met uitzondering van algemeen erkende feestdagen.